آرشیو چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۶، شماره ۶۳۸۷
شهرستان ها
۲۰

توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان دومین جشنواره ادبی وارگه برگزار می شود

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین جشنواره فرهنگی و ادبی وارگه برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره با حضور شعرا، محققان و پژوهشگران استان های خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در نوروز برگزار خواهد شد.

داریوش باقرفر افزود: در این جشنواره علاوه بر قرائت تازه های شعر از سوی شاعران بختیاری، پژوهشگران و محققان حوزه فرهنگی به ارائه مقالات خود می پردازند.به گفته باقرفر شاهنامه خوانی بختیاری و اجرای موسیقی سنتی بختیاری از دیگر بخشهای این جشنواره خواهد بود.

وی همچنین از اجرای بخش ویژه در این جشنواره ادبی فرهنگی خبر داد و گفت: علاوه بر این در بخش ویژه که به استاد مسلم موسیقی بختیاری زنده یاد استاد بهمن علاءالدین اختصاص دارد به مقام وی ادای احترام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه شعرا، محققان و پژوهشگران می توانند آثار خود را تا تاریخ 28 اسفندماه به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفنهای 2223116 و 2223120 یا 09161811529 و 09169815740 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است این جشنواره ادبی در تاریخ چهارم فروردین در طبیعت زیبای دوراهی لالی و در تاریخ پنجم فروردین در منطقه تمبی از ساعت 15 تا 19 برگزار خواهد شد.