آرشیو دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۳۸۹۷
اجتماعی
۴

مدیر دفتر کودک و نوجوان سازمان بهزیستی: شهریه مهدکودک ها تعدیل می شود

در روزهای آینده همه مهدکودک های سازمان بهزیستی، برای ورود به چرخه دریافت شیر رایگان دارای کد ملی می شوند.

سید محمدحسین جوادی مدیر دفتر کودک و نوجوان سازمان بهزیستی با اعلام این مطلب گفت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، تمامی مهدکودک های بهزیستی از دریافت شیر رایگان محروم شده بودند که با تلاش وزیر رفاه و تامین اجتماعی و تاکید رئیس جمهور در چرخه دریافت شیر رایگان قرار گرفتند.

وی افزود: علت خارج شدن مهد کودک ها از چرخه دریافت شیر رایگان، نبود اطلاعات این مهد ها بر اساس کد ملی بود که امیدواریم تا هفته آینده ارائه این اطلاعات نهایی شود و در اختیار وزارت رفاه و شورای اقتصاد گذاشته شود.

مدیر کل دفتر کودک و نوجوان سازمان بهزیستی با اشاره به تخلف بسیاری از مهد کودک های استان تهران گفت: رویکرد جدید سازمان بهزیستی، ارتقای وضع نظارت بر مهدهای کودک زیرپوشش است.

جوادی گفت: بر اساس تفاهمنامه سازمان بهزیستی با سازمان تعزیرات حکومتی، شهریه مهد ها تعدیل می شود که فقط به استان تهران محدود نمی شود.

وی نرخ شهریه مهد کودک های استان تهران را 230 تا 790 هزار ریال عنوان کرد و افزود: البته مهدکودک ها با توجه به برنامه های فوق العاده خود درصدی نیز اضافه دریافت می کنند.

مدیر دفتر کودک و نوجوان سازمان بهزیستی از نظارت و پیگیری دقیق سازمان بهزیستی بر تمامی مهد کودک های سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: آماری از تخلفات کشوری در زمینه مهدکودک ها وجود ندارد.