آرشیو پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۷۴
اخبار کشور
۳

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه: رسانه ها به وظیفه خود در قبال مفاسد اقتصادی عمل نکرده اند

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از قوه قضائیه گفت: رسانه ها تاکنون نتوانسته اند در خصوص مفاسد اقتصادی به رسالت خود عمل کنند و این ضعف در تمام آنها به وضوح مشاهده می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس حسن کامران افزود: رسانه ها در سطح اصفهان و کشور از نظر کیفی رشد خاصی نکرده اند.

وی به پوشش خبرهای مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط رسانه ها و به ویژه خبرگزاری فارس به عنوان نخستین رسانه الکترونیکی مستقل در کشور انتقاد کرد و اظهار داشت: خبرگزاری فارس نیز باید در این زمینه برای آگاه سازی افکار عمومی تلاش بیشتری کند که متاسفانه تاکنون هیچ موردی مشاهده نشده است.

کامران به وظیفه نمایندگان در مجلس هشتم اشاره کرد و بیان داشت: نمایندگان در مجلس هشتم باید کاملا خود را از دنیاطلبی جدا و با این کار از تطمیع خود توسط برخی از افراد جلوگیری کنند و اگر موفق به این کار شوند، می توانند فرهنگ وقف شدن برای خدمت خالصانه به مردم را به نمایش بگذارند.

وی افزود: برخی نمایندگان در مجلس ششم به دنبال پرشیا بودند، برخی در مجلس هفتم به دنبال زانتیا و اگر این اتفاق برای مجلس هشتم هم در پیش باشد، این نمایندگان درخواست ماکسیما می کنند و این نوع برخورد، دیگر معنا و بوی خدمت به مردم و نظام را نمی دهد.

کامران با اشاره به سال نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: رسانه ها به دلیل اینکه ادعایشان برای آگاه سازی و رابطه با مردم بیشتر است، باید تمام تلاش خود را برای انجام رسالت و دفاع از حقوق حقیقی مردم بکار گیرند.