آرشیو دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۶۷۴
صفحه آخر
۲۰

چهره ها

سه ترجمه تازه از علی عبداللهی: سه ترجمه تازه از علی عبداللهی با عنوان «من، پرنده: تو، درخت» شامل یکصد شعر از شعرهای شاعران آلمانی، اتریشی و سوئیسی برای کودکان و نوجوانان با طرح های مهیا طاهری از سوی انتشارات نگاه معاصر منتشر شد. ترجمه عبداللهی از «سفرهای گالیور به روایت اریش کستنر» نوشته نویسنده نوجوانان آلمان هم از سری کتاب های کیمیای نشر هرمس انتشار یافته است.

رضا کیانیان در جشن تئاتر زاهدان: رضا کیانیان در جشن اردیبهشت تئاتر استان سیستان و بلوچستان که در ادامه برپایی جشن های استانی تئاتر کشور با عنوان اردیبهشت تئاتر ایران، روز دوشنبه 23 اردیبهشت برگزار می شود، حضور می یابد. در این مراسم مشعل نمادین تئاتر توسط مدیر کل ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان روشن می شود.

کیهان کلهر در کنار اهرام ثلاثه مصر می نوازد: کیهان کلهر که روزهای گذشته در فستیوال «المورد» شهر بیروت لبنان به اجرای برنامه پرداخت، به قاهره می رود تا در بخش مصر همین فستیوال قطعاتی را اجرا کند. این نوازنده کمانچه همچنین 6 خرداد به ایتالیا می رود تا در شهر «برگمو» این کشور همراه با «اردال ارزنجان» نوازنده باقلاما، کنسرتی را در فستیوال «ای سی ام» برگزار کند.