آرشیو پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۶۷۷
صفحه آخر
۱۶

چهره ها

جعفری جلوه و مهرجویی در رادیو گفتگو: جعفری جلوه و مهرجویی برای سنتوری روی خط رادیو گفتگو می آیند. همچنین قرار است در این برنامه جعفری جلوه درباره حرکت های جدیدی در سینمای ایران و واقعیت های آن و تغییر روند سالن های سینما صحبت کند. این برنامه جمعه 27 اردیبهشت ماه ساعت 18 از شبکه رادیویی گفتگو پخش می شود.

ورنر هرتزوگ «ستوان بد» را با کیج بازسازی می کند: نیکلاس کیج بازیگر برنده اسکار در فیلم سینمایی «ستوان بد» به کارگردانی ورنر هرتزوگ بازی می کند. این فیلم بازسازی فیلمی قدیمی به همین نام و به کارگردانی ابل فرارا است. تولید فیلم «ستوان بد» از اواخر تابستان آغاز می شود. فیلم اصلی سال 1992 با نقش آفرینی هاروی کایتل و برایان مک الروی ساخته شد.

«الیور استون»، رامسفلد کابینه اش را هم پیدا کرد: الیور استون «اسکات گلن» بازیگر فیلم «اولتیماتوم بورن» را به عنوان بازیگر نقش «دونالد رامسفلد»، وزیر دفاع سابق امریکا، در فیلم «دبلیو» انتخاب کرد و با این حساب لیست بازیگران فیلمش را کامل کرد. این فیلم قرار است 17 اکتبر به نمایش درآید. «استون» در تلاش است در این فیلم به سوال «چگونه مرد معتاد به مشروبات الکلی در عرصه سیاسی به موفقیت می رسد»، پاسخ دهد.