آرشیو یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۶۴۳۸
شهرستان ها
۲۰

کمیته امداد خراسان شمالی برگزار می کند: جشنواره کارآفرینان برتر و امدادگران پرتلاش

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اعلام کرد: خراسان شمالی سومین استان در کشور است که جشنواره کارآفرینان برتر و امدادگران پرتلاش را برگزار می کند.

تبارک سبحانی افزود: در این جشنواره از میان 4 هزار و 800 طرح فعال 25 طرح برتر در 5 رشته صنایع دستی، خدمات، کشاورزی، دامپروری و تولید صنعتی برگزیده خواهد شد.

وی تصریح کرد: با امتیازبندی و ارزیابی اطلاعات طرح ها توسط سیستم رایانه ای هوشمند، 5 طرح برتر برگزیده استانی به جشنواره کشوری راه می یابند.

سبحانی هدف از برگزاری این جشنواره را در درجه اول تقدیر و تجلیل از کارآفرینان برتری که با سرمایه اندک کارهای بزرگی در زمینه اشتغال انجام داده اند؛ عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ارائه دستاوردهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حاصل از اشتغال و طرح های خود اشتغالی و همچنین اولویت کار بر سرمایه را نیز از اهداف جشنواره عنوان کرد.

سبحانی ادامه داد: ایجاد زمینه تعامل میان فعالان عرصه اقتصادی به کارآفرینان و ترویج فرهنگ کار و تلاش با محوریت خانواده و سرمایه اندک از اهدافی است که با برگزاری این جشنواره تحقق می یابد.گفتنی است این جشنواره از چهارم تا دهم خرداد ماه در مرکز استان خراسان شمالی، بجنورد، برگزار خواهد شد.