آرشیو دوشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۴۴
اخبار کشور
۲

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز:بهترین راه پیروزی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری وحدت بر روی یک گزینه است

سخنگوی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: وحدت اصولگرایان بر روی یک گزینه بدون تردید بهترین راه پیروزی آنان است.

حجت الاسلام والمسلمین سالک همچنین با اشاره به خطوط قرمز نظام از جمله اسلام، انقلاب، امام و رهبری در گفت وگو با ایسنا، افزود: بدون تردید بهترین ملاکی که می تواند اصولگرایان را دور هم جمع کند، همین خطوط قرمز است.

وی همچنین به اهمیت استفاده از مشاوره، عقل جمعی و نتایجی که از آن ها به دست می آید، اشاره کرد و گفت: رمز پیروزی اخلاص در نیت و عمل است و مجموعه این عوامل می تواند پارامترهای خوبی برای پیروزی و وحدت اصولگرایان در جریان انتخابات آتی باشد.

سالک ادامه داد: من شکی ندارم که اگر اصولگرایان به این مسائل توجه کنند، به وحدت و یک گزینه واحد در جریان انتخابات خواهند رسید.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین به اهمیت رقابت در صحنه انتخابات اشاره کرد و گفت: برای تحقق این امر اصولگرایان می توانند بسترسازی کنند و این بسترسازی می تواند در قالب حضور دو کاندیدا از سوی آنها در جریان انتخابات باشد.

وی با بیان این که در صحنه انتخابات باید به دنبال رقابت سالم بود و برای این امر تلاش گسترده ای انجام داد، گفت: آقایان اصلاح طلب نیز که اعضای خانواده کشور هستند، نیز تلاش می کنند این رقابت سالم در جریان انتخابات بوجود بیاید.

سالک در پایان تاکید کرد: اما وحدت رویه در مورد یک گزینه بدون تردید بهترین راه برای پیروزی اصولگرایان در جریان انتخابات آتی است.