آرشیو دوشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۴۴
شهرستان ها
۱۱

خسارت 270میلیون تومانی حلقه سوم ترافیک شهری در اصفهان

اصفهان- خبرنگارکیهان:

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان هزینه اتلاف وقت شهروندان به علت عدم احداث آخرین قطعه از حلقه سوم ترافیک شهر را روزانه بالغ بر 270میلیون تومان اعلام کرد.

مصطفی نوریان با اعلام این خبر افزود: انسداد و عدم بهره برداری بخشی از حلقه سوم ترافیک شهر در جنوب پل غدیر باعث افزایش حجم ترافیک حلقه دوم و ایجاد نقاط بحرانی در محورهای حاشیه زاینده رود، میدان آزادی و خیابان های مشتاق، آبشار، سلمان فارسی، بزرگمهر، سعادت آباد و حضرت سجاد(ع) شده است.

وی افزود: براساس محاسبات، روزانه 90هزارلیتر بنزین به واسطه انسداد بزرگراه هدر می رود که سالیانه مبلغ 13میلیارد تومان را شامل می شود.

نوریان عدم اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بزرگراه شهید کشوری در جنوب شرقی حلقه سوم ترافیک شهری را موجب اتلاف روزانه صدها میلیون تومان از سرمایه های ملی دانست و اظهار داشت: بالغ بر 108هزارسفر که باید با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان ممکن از طریق حلقه سوم ترافیک انجام شود، با تغییر به نقاط پرتراکم و شلوغ شبکه علاوه بر آلودگی هوا، شلوغی و اختلال در سلامتی شهروندان باعث ایجاد مشکلات و معضلات در کل شبکه راه های شهری شده است.