آرشیو دوشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۴۴
ادب و هنر
۱۰

سومین جشنواره طنز با موضوع تروریسم

سومین جشنواره ی طنز مکتوب با موضوع ویژه ی «تروریسم» و تحولات مهم منطقه و جهان، در چهار رشته نثر، شعر، داستان کوتاه و فیلم نامه کوتاه، پایان پاییز در تالار اندیشه ی حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، ناصر فیض - مدیر اجرایی و دبیر سومین جشنواره ی طنز مکتوب - با اعلام این خبر، هدف اول این جشنواره را مطرح کردن طنز و توانایی های آن در اصلاح ناهنجارهای فردی و اجتماعی عنوان کرد و گفت:

جشنواره ی طنز مکتوب فرصتی برای حضور علاقه مندان از نقاط مختلف کشور، عرصه ای برای محک زدن توانایی و محلی برای تعیین جایگاه طنزپردازان است. فیض با اظهار این که داوران جشنواره از میان چهره های آشنا و استادان حوزه طنز مکتوب انتخاب می شوند، افزود: سعی ما این است که با انتخاب داورهایی که دیدگاه های متفاوت دارند، انتخاب آثار از تنوع بیش تری برخوردار باشد.

دبیر جشنواره ی طنز مکتوب در ادامه گفت: جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می شود. بخش ویژه جشنواره ی امسال به موضوع تحولات مهم سیاسی و... منطقه و جهان و نیز موضوع «تروریسم» اختصاص یافته و برخلاف بخش آزاد که در هر یک از رشته ها، سه نفر برگزیده معرفی می شوند، در این بخش در هر رشته تنها یک برگزیده خواهیم داشت.