آرشیو شنبه ۱۲ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۹۰
ایران زمین
۲۳

پرواز هواپیماهای غول پیکر به جزیره کیش

کیش خبرنگار «ایران»: پرواز هواپیماهای غول پیکر به سوی جزیره زیبای کیش آغاز شد.

به گزارش اداره کل امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، هماهنگ کننده پروازهای چارتر به جزیره کیش گفت: هر روز دو هواپیمای غول پیکر با 670 مسافر از تهران وارد جزیره کیش خواهد شد.

در مراسم ورود نخستین هواپیمای غول پیکر شرکت هواپیمایی آسمان به جزیره کیش با اشاره به این که تقاضا برای ورود به جزیره کیش در حال افزایش است عنوان شد: ظرفیت ناوگان هوایی جزیره کیش با اضافه شدن این دو هواپیما با ظرفیت 670 مسافر افزایش یافته است.

جزیره زیبای کیش ظرفیت و توانمندی بسیار زیادی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد و صبح سه شنبه یکی از این دو هواپیما با 295 مسافر از تهران وارد کیش شد.

دومین فروند از این نوع هواپیما با 362 صندلی از هفته جاری وارد جزیره کیش می شود. این دو هواپیما به مدت یک سال در مسیر تهران کیش تهران و دیگر مسیرهای منتهی به کیش اقدام به جابه جایی مسافران خواهند کرد. برای نخستین بار در این هواپیماهای جدید 30 صندلی به بخش میهمانان ویژه (First Class) اختصاص یافته است.

این گزارش می افزاید: میزان ورود گردشگران ومسافران از آغاز جشنواره تاکنون با افزایش حدود 20 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه رو شده است.

لازم به ذکر است در ایام یازدهمین جشنواره تابستانی کیش بسیاری از هموطنان از اقصی نقاط کشور، جزیره کیش را برای اقامت چندروزه خود و استفاده از برنامه های جشنواره تابستانی کیش انتخاب کرده اند.

جشنواره تابستانی کیش که از14 تیرماه آغاز شده تا 9 شهریور ماه با برنامه های شاد فرهنگی هنری به کار خود ادامه خواهد داد.