آرشیو دوشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۸۴
بازار دیجیتال
۲۵

اعلام عملکرد کمیسیون فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک تا یک ماه آینده

ظرف یک ماه آینده کمیسیون فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک گزارش عملکرد سیزده ماهه خود را اعلام خواهد کرد.

محمد امین شهرستانی نایب رییس مجمع تشکل های فن آوری اطلاعات و ارتباطات ایران و رییس اتحادیه تولیدکنندگان نرم افزار و رسانه های دیجیتالی، در گفت وگو با سیتنا، اظهار داشت: امیدواریم ظرف یک ماه آینده گزارش 13 ماهه عملکرد کمیسیون فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در اتاق بازرگانی، ارائه می شود.

وی در خصوص چگونگی فعالیت های کمیسیون تا کنون، افزود: کمیسیون در این مدت با 14 کمیسیون دیگر اتاق ارتباط برقرار کرده و سازماندهی و برنامه ریزی های داخلی خود را انجام داده و به برنامه ریزی های تفصیلی رسیده است. شهرستانی خاطرنشان کرد: تا 45 روز آینده موقعیت مناسب برای شفاف سازی وضعیت کاری کمیسیون از جمله تثبیت مجلس جدید و کاربردی تر شدن ادغام شوراها فراهم شده است. وی خاطرنشان کرد: بزرگ ترین تاثیر تشکیل این کمیسیون تا کنون هویت بخشیدن به بحث فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک بوده است.

شهرستانی با اشاره به اختلافات میان تشکل های بخش خصوصی در این حوزه گفت: با تشکیل این کمیسیون بسیاری از مشکلات رفع شده و در حال حاضر این کمیسیون رسما نماینده بخش خصوصی است. وی ادامه داد: بدین ترتیب از این پس کمیسیون فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک می تواند مشکلات بخش خصوصی این حوزه را برطرف کند.