آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۶۲
اخبار کشور
۳

معاون سیاسی وزارت کشور خبر داد

به کارگیر ی5 هزار کارشناس جنگ روانی علیه ایران توسط آمریکا

معاون سیاسی وزارت کشور از به کارگیری پنج هزار کارشناس عملیات روانی علیه ایران توسط آمریکا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور علیرضا افشار که در دومین همایش منطقه ای بررسی و تحلیل سیاسی فرمانداران در محل سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور سخن می گفت؛ وظایف استانداران، فرمانداران و مدیران سیاسی کشور را رصد فضای سیاسی کشور و مدیریت این فضا ذکر کرد.

معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه هدف اول عملیات روانی گسترده دشمن تخریب روحیه ملت ایران، ایجاد اختلاف و بی اعتمادی میان مردم و مسئولان است، گفت: ساز و کار مقابله با عملیات روانی دشمن در کشور باید تعریف شود.

وی تاکید کرد: مدیریت فضای سیاسی کشور در دوره ای که دشمن با تمامی توان و امکانات خود درصدد اجرای عملیات روانی است، کار بسیار پیچیده و سنگینی است و برای مقابله با تبلیغات سوء دشمنان و تقویت وحدت ملی که نیاز هر کشور است، باید انسجام و هماهنگی لازم در پرتو یک سازمان مشخص به وجود آید.

افشار گفت: ما به عنوان مسئولین امور سیاست داخلی باید ضمن آنکه مجهز به شناخت و اطلاعات لازم از توطئه های دشمن باشیم و راه های مقابله و خنثی سازی آنها را دنبال کنیم، از مرحله دفاع فراتر برویم و به تهاجم روانی علیه دشمن دست بزنیم.

وی بهترین دفاع را تهاجم دانست و افزود: دشمن نقاط ضعف زیادی دارد که باید با پرداختن به آن دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.

افشار با برشمردن محورهایی که باید مورد توجه مدیران سیاسی کشور قرار گیرد، اظهار داشت: مدیران سیاسی کشور باید با پرداختن به مباحث روز به ویژه برطرف کردن ابهامات و پاسخ به سوالات امید و نشاط سیاسی را در جامعه ارتقا ببخشند.

وی افزایش رضایتمندی مردم نسبت به نظام و دولت را از برنامه های محوری استانداران دانست که در پرتو خدمت رسانی خالصانه از سوی مسئولان اجرایی و اطلاع رسانی مناسب بدست می آید.