آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۹۸
خودرو
۱۶
رویداد

تشکیل پرونده های قضایی برای ایران خودرو

خبرگزاری مهر - معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از تشکیل پرونده های قضایی برای ایران خودرو خبر داد و گفت: این پرونده ها در مراجع قضایی در دست بررسی است.

اصیلیان با بیان این مطلب گفت: در ارتباط با شکایت های مطرح شده از ایران خودرو، پرونده هایی تشکیل شده است که در مراجع قضایی مراحل رسیدگی را طی می کند.وی به عدم انتقال ریخته گری ایران خودرو به خارج از تهران اشاره کرد و افزود: طی جلساتی بارها به مسوولان ایران خودرو تاکید شده تا نسبت به انتقال ریخته گری به خارج از تهران اقدام کنند اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نداده اند.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: به لحاظ آلودگی های زیست محیطی که ناشی از وجود این ریخته گری است اعتراضاتی از سوی مردم ساکن در آن محدوده مطرح شده که تاکنون ایران خودرو نسبت به آن پاسخگو نبوده است. وی همچنین به عملکرد ضعیف ایران خودرو در ایجاد تصفیه خانه فاضلاب انسانی اشاره کرد و افزود: مطابق توافقات صورت گرفته بنا بوده ایران خودرو در مدت زمانی مشخص نسبت به ایجاد این تصفیه خانه اقدام کند اما تاکنون پیشرفت کار چندان رضایت بخش نبوده است.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، خاطر نشان کرد: از مسوولان ایران خودرو خواسته شده تا دلایل عدم پیگیری این امر را بیان کنند.