آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۹۸
نگاه سوم
۲۹

شکایت اولیای دم از انتظامی، پرستویی و پوراحمد

صبح دیروز خانواده اولیای دم با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از عزت ا... انتظامی، پرویز پرستویی و کیومرث پوراحمد شکایت کردند. هنرمندان مذکور در اقدامی خیرخواهانه کمک های مردمی را برای پرداخت دیه جمع آوری کرده بودند.

شاملو بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: خانواده اولیای دم پرونده بهنود شجاعی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از 2 بازیگر سینمای ایران به نام های عزت ا... انتظامی و پرویز پرستویی و کیومرث پوراحمد، کارگردان و همچنین یکی از روزنامه های صبح شکایت کردند.

وی ادامه داد: پیش از این 2 بازیگر و یک کارگردان سینمای ایران اقدام به تاسیس یک حساب مشترک کرده تا با جمع شدن پول بتوانند از خانواده اولیای دم رضایت بگیرند در حالی که خانواده اولیای دم به هیچ عنوان درخواست دیه نکرده و صرفا خواستار قصاص شده اند.

شاملو گفت: برخی از رسانه ها و همچنین 3 هنرمند یاد شده مدعی شده اند که خانواده اولیای دم درخواست دیه کرده اند و این عملشان برای جمع آوری پول دیه بوده است در صورتی که خانواده مقتول این موضوع را کذب قلمداد کرده و به همین دلیل از این 3 هنرمند و روزنامه منتشر کننده مطلب شکایت کردند.

بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران افزود: حساب مسدود شده و همچنین جدا از طرح شکایت مطرح شده از این 3 هنرمند این افراد باید پاسخگوی شبهات ایجاد شده در خصوص نحوه باز پس دادن پول شهروندان و همچنین دیگر ابهامات باشند.

وی ادامه داد: بیش از این 3 هنرمند باید در خصوص ابهامات پرونده و این عملشان پاسخگو بوده باشند، اما از امروز این افراد به عنوان فردی که از آن ها شکایت شده باید پاسخگو بوده و از خود رفع اتهام کنند.