آرشیو پنجشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۹۸
بازار دیجیتال
۲۵

تازه های نشر

ماهنامه تلفن همراه

بازار دیجیتال- چهل و دومین شماره از ماهنامه تلفن همراه منتشر شد.

این ماهنامه تخصصی به قسمت های مختلفی همچون اجتماعی، اخبار داخلی، اخبار کوتاه، اخبار خارجی، اپراتورها، تازه ها، آموزش بازی، سرگرمی، تعمیرات، زیر و بم و راهنمای خرید تقسیم شده است.

پرونده این شماره از ماهنامه به سیم کارت های چندظرفیتی اختصاص داده شده است و گزارشی نیز با عنوان «دوقلوهایی که هرگز به دنیا نیامدند» در آن به نگارش درآمده است.

چهل و دومین شماره از ماهنامه تلفن همراه به مباحث دیگری همچون چهارده سالگی تلفن همراه در ایران، کشمکش بر سر پخش بازی فوتبال روی تلفن همراه، نوکیا خودش گارانتی می کند، معرفی پرفروش ترین گوشی های ماه، زیر و بم گوشی های موجود در بازار، ماه شمار اخبار موبایل در ایران و... نیز پرداخته است.

آشنایی با اپراتورهای SMS، پاکت پی سی یک دفتر کار همیشه همراه، جرایم موبایلی؛ دغدغه ها و راهبردها، معرفی اپراتورهای تلفن همراه در جهان، سیری در دنیای نرم افزارهای گوشی های همراه، آشنایی با عملکرد مانیتورهای لمسی، معرفی تیم های جذاب، آموزش بازکردن گوشی 5310 نوکیا و... از دیگر مطالب به چاپ رسیده در این ماهنامه است. در حال حاضر ماهنامه تلفن همراه با قیمت 2000تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.