آرشیو پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۸۷، شماره ۴۰۳۵
داخلی
۳

کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی، نحوه هدفمند کردن یارانه ها را بررسی می کند

گروه سیاسی مخبر کمیسیون ویژه مجلس برای بررسی تحولات اقتصادی، گفت: گزارش این کمیسیون در خصوص طرح تحولات اقتصادی بزودی تقدیم مجلس می شود.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس اوایل شهریور ماه از کمیسیون ویژه بررسی طرح تحول اقتصادی خواسته بود تا اولین گزارش خود درباره این طرح را برای اطلاع نمایندگان، تا پایان شهریور ماه تهیه و به مجلس ارائه کند. سیدکاظم دلخوش در این مورد اظهار داشت: این کمیسیون جلسات متعددی را با اعضای کارگروه تحولات اقتصادی دولت برای آگاهی از ابعاد اجرایی این طرح برگزار کرده است که نتایج این بررسی ها در گزارش کمیسیون ویژه به مجلس ارائه می شود. وی پیش بینی کرد که گزارش کمیسیون ویژه تحولات اقتصادی ظرف دو هفته آینده نهایی شود.

دلخوش، همچنین از آغاز بررسی نحوه هدفمند کردن یارانه ها از هفته آینده در کمیسیون ویژه تحولات اقتصادی مجلس خبر داد و گفت: اینکه حذف یارانه از کدام بخش ها آغاز شود، موضوعی است که باید به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

مخبر کمیسیون ویژه تحولات اقتصادی همچنین با اشاره به اظهارات رئیس جمهوری مبنی بر اینکه لایحه اجرایی طرح تحولات اقتصادی آماده تقدیم به مجلس است، اظهار داشت: کمیسیون آمادگی دارد تا لوایح دولت در خصوص اجرای دقیق طرح تحولات اقتصادی را در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار دهد.