آرشیو یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۴۶
شهرستان ها
۲۰

نماینده مردم خلخال و کوثر: خلخال به شهردار کارآمد و دلسوز نیاز دارد

خلخال-خبرنگاررسالت:

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، گفت: شهرستان خلخال برای توسعه و اجرای پروژه های عمرانی کارگشا به یک شهردار کارآمد، دلسوز و متعهد نیاز دارد که کارهای عمرانی شهری را به سرعت جلو ببرد.

بشیر خالقی در بازدید از راه هشتجین - برندق، افزود: انتظار داریم شورای شهر با احترام به آرای مردم در انتخاب شهردار جدید همت کند و مکانیسم نظارت و پیگیری خود را بر عمران و آبادانی شهر از دست ندهد.

وی در ادامه از وضعیت عمران شهری خلخال بویژه عدم شروع عملیات آسفالت معابر و کوچه ها انتقاد نمود و بر اجرای آن تا آغاز فصل سرما تاکید کرد.

خالقی گفت: در دیدار با وزیر راه و ترابری، برای تکمیل پروژه راه روستایی شهرستان 30 میلیارد ریال اعتبار گرفتیم که امیدواریم با تزریق و تخصیص آن راه های روستایی ما از وضعیت آسفالت مناسب برخوردار شوند.

وی به قول وزیر راه بر تکمیل راه اصلی خلخال - اردبیل در حد فاصل خلخال - فیروز آباد اشاره کرد و در خصوص راه جایگزین سد گیوی گفت: اعتبار این پروژه از لیست پروژه های وزارت راه خارج شده و در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته است.

نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای این راه از سه سال گذشته نیمه تمام رها شده که برای ادامه عملیات اجرای آن امسال 30 میلیارد ریال از طریق وزارت راه اختصاص یافت.