آرشیو دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۰
اخبار اقتصادی
۴

در بیانیه همایش خدمات بانکی و صادرات عنوان شد

حمایت همه جانبه شبکه بانکی کشور از افزایش صادرات غیرنفتی

شبکه بانکی کشور طی بیانیه ای در دومین همایش خدمات بانکی و صادرات بر حمایت همه جانبه بانکها از افزایش صادرات غیرنفتی و بسترسازی لازم برای توزیع و تخصیص منابع بر مبنای عدالت محوری تاکید کرد.

دومین همایش خدمات بانکی و صادرات روز گذشته توسط بانک توسعه صادرات ایران و با همکاری و حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شبکه بانکی کشور و با حضور صادرکنندگان و فعالان بخش های مختلف تجاری کشور برگزارشد.

دستاوردها و نتایج این همایش با بهره گیری از بیانات سخنرانان همایش و همچنین برگزاری کارگروه های تخصصی، شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای تسهیل و توسعه خدمات بانکی در بخش صادرات و به منظور بهره برداری و سیاستگذاری های کلان اقتصادی کشور و برنامه توسعه و تحول شبکه بانکی در بیانیه ای اعلام شد.

دربخشی از این بیانیه آمده است:

شبکه بانکی کشور، حمایت از فضای کسب و کار به ویژه تسهیل و توسعه خدمات بانکی در راستای شکوفایی و توسعه صادرات غیرنفتی کشور را رسالت خود دانسته و با سرلوحه قراردادن سلامت مالی، تقوای کاری، شفافیت سازمانی، اخلاق حرفه ای و پیشتازی در ارائه خدمات بانکی با کیفیت بالامی کوشد بستر لازم را برای توزیع و تخصیص منابع برمبنای عدالت محوری فراهم آورد.

شبکه بانکی کشور بر لزوم شناسایی مشکلات صادرکنندگان درحوزه خدمات بانکی و تلاش برای رفع آنها واقف بوده و می کوشد با برنامه ریزی صحیح و افزایش تعامل و همفکری با صادرکنندگان زمینه های حضور ایشان را در بازارهای جهانی و رقابت جهانی ایجاد کند.