آرشیو دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۰
شهرستان ها
۱۱

نماینده مردم شیراز در مجلس: هیچ مسئولی اجازه تعطیلی کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران را ندارد

شیراز- خبرنگار کیهان:

در زمینه رشد و توسعه صنعت سعی در احداث کارخانه های جدید داریم و هیچ اولویتی برای ما بالاتر از حل مشکلات صنایع فعلی وجود ندارد.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت صنایع مخابراتی راه دور ایران در شیراز گفت: این صنایع حاصل تلاش چندین دهه انسان های متخصص و متعهد است و برای کشور سرمایه های بزرگی تلقی می شود و ما هم اجازه تعطیل شدن این صنایع را نخواهیم داد. وی اظهار داشت: باتوجه به محدودیت های موجود در بخش کشاورزی هیچ راهی جز توجه ویژه به بخش صنعت نداریم و در این مسیر باید از تمامی ابزارهای موجود استفاده کنیم.

نماینده شیراز در مجلس با اشاره به شایعه تغییر کاربری زمین شرکت صنایع مخابراتی راه دور ایران گفت: سهامداران این شرکت توجه داشته باشند و آنچه را خریداری کرده اند یک مجموعه صنعتی است که برای استان فارس یک افتخار تلقی می شود و هیچ یک از مسئولان اجازه تعطیلی کارخانه و تغییر کاربری آن را نخواهند داشت. وی افزود: پیگیری مسئولان هم برای راه اندازی مجدد این کارخانه ناشی از دلسوزی آنان نسبت به این واحد صنعتی و کارگران زحمتکش آن است.

گفتنی است کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران که مجری طرح کارت سوخت در کشور است پس از واگذاری به بخش خصوصی تعطیل شد و حقوق چندین ماهه کارگران آن پرداخت نشده بود که با پی گیری مسئولان استان دوباره با انتخاب مدیرعامل جدید راه اندازی شد.