آرشیو دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۱۰
شهرستان ها
۱۱

رئیس شورای اسلامی شهر:

پروژه میدان جانبازان نخستین تجربه شهرداری رشت است

رشت- خبرنگار کیهان:

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: موانع موجود بر سر راه اجرای پروژه های عمرانی این شهر با اشکال تراشی غیرمنصفانه برطرف نخواهد شد.

محمدرضا قاسمی که در جلسه شورای شهر رشت سخن می گفت با انتقاد از اظهارات غیرکارشناسی و خلاف واقع اخیر یکی از نمایندگان مردم شهر در مجلس در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح جانبازان متذکر شد: تصور اعضای شورای شهر بر این بود که با ورود نمایندگان جدید گیلان به مجلس هشتم، پشتوانه محکمی برای اجرا و تسریع پروژه های عمرانی این شهر در میان اعضای شورا ایجاد شده است که متاسفانه اظهار نظر غیرتخصصی و خلاف واقع تعدادی از نمایندگان در خصوص پروژه ها و عدم اطلاع و آگاهی دقیق آنها در این زمینه نه تنها کمک حال شورا و شهرداری نبود بلکه موجبات تضعیف کارکنان خدوم این دو مجموعه را فراهم ساخته است.

وی تصریح کرد: جای تاسف است که بعضی از نمایندگان که تاکنون حتی نتوانسته اند به یک تقاضای کوچک شهرداری رشت از جمله پروژه بازگشایی جاده سنگر جامه عمل بپوشانند و از طرف دیگر کمترین حرکت مثبتی برای جذب بودجه های ملی به منظور اجرای طرح های بزرگ انجام دهند انتظار دارند شهرداری با دست خالی یک شبه ره صدساله برود.

وی افزود: از نمایندگان انتظار داریم با درایت بیشتری به مسائل شهری وارد شوند.

وی افزود: اجرای پروژه پل میدان جانبازان به عنوان نخستین تجربه شهرداری رشت در امر احداث تقاطع های غیرهمسطح انگیزه ای قوی برای ساخت تقاطع های غیرهمسطح و هم سطح در شهر رشت برای شورا و شهرداری است.