آرشیو چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۳۵
اخبار کشور
۱۴

درحاشیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

¤ دکتر «حسن ابوالقاسمی» رئیس سازمان انتقال خون کشور، «هادی ساعی» پرافتخارترین قهرمان ورزشی کشور، جمعی از مسئولان شرکت ملی گاز کشور، «محمد جهرمی» وزیر کار و امور اجتماعی، «وحید زارع» معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران، «آرش برهانی»، «احسان حدادی» قهرمان پرتاب وزنه در آسیا، «حشمت مهاجرانی»، «محمد فنایی»، «فرامرز ظلی»، «عیدی علیجانی» و «هادی شکوری» از ورزشکارانی بودند که دیروز میهمان غرفه کیهان شدند.

¤مانند سال های قبل، اکثر مخاطبان کیهان از قطع و کیفیت چاپ روزنامه انتقاد می کردند.

¤مسئولین روزنامه های کارگزاران، اعتماد و اعتمادملی در برابر این پرسش مردم که چرا این روزنامه ها امروز، خبر مهم افتتاح پروژه بزرگ پل میان گذر ارومیه را پوشش ندادند، سکوت کردند.

مسئولین روزنامه کارگزاران گفتند که «خبر از دستمان در رفته است» و مسئولین روزنامه اعتماد نیز گفتند که در روزهای آینده! این خبر را پوشش خواهند داد.

¤استقبال از غرفه کیهان ورزشی به حدی زیاد بود که مدیر مسئول این روزنامه ساعت ها در حلقه بازدیدکنندگان قرار داشت و به سوالات مخاطبان پاسخ گفت.اکثر سوالات جوانان هم در مورد وضعیت فوتبال، تیم ملی و... بود.

¤برخی خوانندگان کیهان خواستار نقد بیشتر عملکرد دولت و مجلس در روزنامه شدند.

¤ در پی تذکر روز دوشنبه کیهان در حاشیه ها درباره سردی هوای سالن، روز گذشته چهار دستگاه گرم کننده هوا در محوطه نمایشگاه نصب شد که از دست اندرکاران تشکر می کنیم.