آرشیو چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۳۵
حوادث
۱۵

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور:

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ناجا ماندگار شد

ساری- خبرنگار کیهان:

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با تاکید بر مزایای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از نهادینه شدن این طرح در ماموریت های دائمی ناجا خبر داد.

«سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان» در جمع خبرنگاران در ساری افزود: تامین رفاه و امنیت کامل مردم هدف محوری طرح ارتقای امنیت اجتماعی است که به هیچ عنوان اجرای آن متوقف نخواهد شد.

وی با اشاره به رزمایش موفق ناجا در تهران افزود: تا پایان امسال رزمایش های مشابهی با هدف ارتقای ضریب امنیت در استان های جنوبی و شرقی کشور اجرا خواهد شد.

وی مکانیزه کردن سیستم کنترل ترافیک در کلان شهرها را ماموریت جدید ناجا ذکر و تصریح کرد: براساس قانون برنامه چهارم توسعه، تمامی واحدهای پلیس به فناوری اطلاعات و ارتباطات مجهز می شوند.

«رادان» حذف حضور فیزیکی پلیس در جامعه را از مزایای مکانیزه شدن امور در ناجا بیان کرد و خواستار توجه بیشتر دولت به کاهش میزان تخلفات راهنمایی و رانندگی در کشور با اجرای تدابیر بازدارنده شد.

وی گفت: هم اکنون براثر جرایم سبک در تخلفات رانندگی شاهد افزایش ارتکاب جرم در این حوزه هستیم.

وی همچنین به قابلیت های گردشگری مازندران و حضور میلیون ها گردشگر در این استان اشاره و تصریح کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای برخورد قاطعانه با اعمال برخی از گردشگرنماها که مازندران را حیات خلوت خود می دانند، در این استان تشدید خواهد شد. جانشین فرماندهی ناجا از مازندران به عنوان دیار علویان یاد کرد و افزود: مردم متدین و انقلابی مازندران اجازه توهین به ارزش های اسلامی را به احدی نخواهند داد.

گفتنی است سردار رادان در سفر به مازندران از پاسگاه ها و کلانتری های این استان بازدید کرد.