آرشیو شنبه ۷ دی ۱۳۸۷، شماره ۲۴۶۲
ایران
۱۵

مدیرکل بازرسی صداوسیما عنوان کرد:

رسانه های محلی موثرترین راه پیشرفت استان ها

گروه شهرستان ها: گسترش عدالت و استفاده حداکثری از ظرفیت های فرهنگی از رسالت های مهم شبکه های استانی است.

حجت الاسلام حسین اربابی فر، مدیرکل بازرسی و بررسی های عمومی سازمان صداوسیمای کشور با بیان این مطلب، افزود: افزایش امید و کرامت نفس در جامعه و ایجاد اعتماد در بین بخش های مختلف، تبیین مردم سالاری دینی، برنامه سازی در راستای رشد اعتقادی و اخلاقی از وظایف مهم و رسالت شبکه های استانی است.

اربابی فر، تولیدات فاخر این مراکز را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: کارکنان این سازمان با تلاش شبانه روزی و تهیه برنامه های ثمربخش، فعالیتی جهادگونه انجام می دهند.

مدیرکل بازرسی صداوسیما همدلی و استفاده از نیروهای متخصص و شایسته را سبب موفقیت رسانه ملی دانست و افزود: شبکه های استانی صداوسیما در پیشرفت همه جانبه هر استان بسیار موثرند.

وی یادآور شد: این مراکز با تولید برنامه هایی منطبق با فرهنگ بومی و محلی، زمینه شناخت بیشتر استان ها را برای مخاطبان فراهم می کنند.

گفتنی است، تعامل بین این مراکز می تواند به آشنایی و شناخت ژرف تر و همه جانبه ملت ایران اسلامی از یکدیگر منجر شود و به شناسایی عمیق ریشه ها و داشته های فرهنگی، ملی و باستانی مردم ایران زمین کمک شایان توجهی کند.

ضمن این که رسانه های استانی می توانند پشتوانه ای غنی و پربرکت برای رسانه ملی باشند که با ساخت برنامه هایی براساس فرهنگ های محلی و بومی ایران و پخش از رسانه ملی، گسترش هرچه بیشتر همدلی و همزبانی مردم ایران را فراهم آورند.