آرشیو یکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷، شماره ۲۴۶۳
رسانه
۳

دوبله محموله برای «سینما یک»

گروه رسانه: فیلم «محموله» بزودی از برنامه سینما یک پخش خواهد شد.

ماجراهای این فیلم درباره پسر جوانی به نام بوریس است که در یک بندر آفریقایی تحت تعقیب پلیس قرار می گیرد. او هنگام فرار، در یک کشتی باربری، مخفی می شود. پس از مدتی، کارکنان کشتی او را می یابند و این در حالی است که طبق قوانین، او باید به دریا انداخته شود....

علیرضا باشکندی، پرویز ربیعی، مازیار بازیاران، ناصر احمدی، حمید منوچهری، محمد عبادی، سیامک اطلسی و مجید صیادی از جمله دوبلورهای این فیلم هستند.

علاوه بر این، فیلم های «روی لبه» و «انتقامجو» نیز برای تلویزیون دوبله شد.

«روی لبه» درباره پلیس جوانی به نام هری است که پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، به پلیس مخفی می پیوندد. پس از مدتی، با یکی از همکارانش دچار اختلاف می شود و ماجراهایی برایش پدید می آید. تعدادی از دوبلورهای این فیلم کره ای عبارتند از: کسری کیانی (هری)، عباس نباتی (چوانگ)، ناصر نظامی (لانگ)، مریم رادپور (کت)، ظفرگرایی (دانخی) و بهروز علی محمدی (شیا اوبی.)

داستان فیلم «انتقامجو» نیز درباره گروهی از گانگسترهای انگلیسی هنگ کنگ است. آنها در یک سرقت، عده ای را می کشند و دختر یکی از مقتولان تصمیم می گیرد از آنها انتقام بگیرد. او روش عجیبی را برای این کار انتخاب می کند.

شروین قطعه ای (اسکالر)، مریم شیرزاد (کی)، فریبا رمضان پور (بادی)، امیر قطعه ای (فلیکس)، سعید مقدم منش، کورش فهیمی، شیلاآژیر، ظفر گرایی و اسفندیار مهرتاش از جمله دوبلورهای این فیلم هستند.