آرشیو دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۸۶۴
اجتماعی
۱۴

مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند از همه بانک ها حقوق بگیرند

معاون مالی اداری سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور تسهیل در پرداخت حقوق مستمری بگیران و دریافت حق السهم کارفرمایان از این پس همه بانک های کشور با بانک رفاه کارگران همکاری خواهند کرد.

به گزارش فارس اسماعیل همدان لو اظهار داشت: به دلیل وجود برخی مشکلات برای کارفرمایان و مستمری بگیران هنگام پرداخت و دریافت حقوق، سازمان تامین اجتماعی با مطرح کردن مشکلات به وجودآمده در شورا و هیات مدیره سازمان، از بانک ها خواست با بانک رفاه همکاری لازم را داشته باشند. به گفته او مسوولان سازمان تامین اجتماعی تصمیم گرفتند به منظور رفع مشکلات ناشی از ازدحام جمعیت هنگام دریافت و پرداخت حقوق مستمری بگیران و نبود شعب کافی بانک رفاه در برخی از شهرستان های کشور علاوه بر بانک رفاه با دیگر بانک ها نیز همکاری های لازم را داشته باشند. همدان لو افزود: بر همین اساس، تفاهمنامه یی با بانک های ملی، تجارت، ملت، سپه، صادرات، کشاورزی و همچنین پست بانک برای نقاط دورافتاده و صعب العبور به امضا رسید و مقرر شد از این پس بانک های یادشده برای پرداخت حقوق مستمری بگیران و دریافت آن از کارفرمایان همکاری لازم را با سازمان داشته باشند.

همچنین افراد مشمول می توانند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه و درج مشخصات برای وصول یا پرداخت حقوق مستمری بگیران خود اقدام کنند.