آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۸۷، شماره ۲۴۷۴
صفحه آخر
۲۰

از دور از نزدیک

عروس در جستجوی مهمان

خبرگزاری فرانسه: یک عروس اکراینی که قصد دارد در لندن ازدواج کند، از آنجا که آشنا و دوستی در این شهر ندارد به دنبال پیدا کردن مهمان برای مراسم عروسی خود است. این عروس خانم اطلاعیه ای را به صورت آنلاین منتشر کرده و در آن از مردم خواسته در مراسم ازدواجش در کلیسا حاضر شوند. او در این اطلاعیه اعلام کرده که به غیر از پدر و مادرش کس دیگری را ندارد و دستکم به 30 مهمان برای پر کردن صندلی های کلیسا احتیاج دارد.

زن 107ساله دراندیشه ازدواج

رویترز: یک زن 107 ساله چینی که در دوران جوانی همیشه از ازدواج می ترسیده، حالادر 107 سالگی به دنبال همسر می گردد تا برای اولین بار در زندگی اش ازدواج کند. او امیدوار است در این سن و سال همسر دلخواه خود را بیابد.

خانم وانگ گیوینگ نگران است که به علت کهولت سن سربار کسی بشود. او وقتی 102 سال داشت و پایش شکست، مجبور بود کارهای شخصی اش را خودش انجام دهد.

او می گوید: تنها علت ازدواج نکردنم این بوده که در کودکی می دیدم عمویم همیشه همسرش را کتک می زد و زن بیچاره هم همیشه در حال گریه بود. به همین علت من در تمام عمرم از ازدواج تصویر بدی داشته ام و فکر می کردم همه آدم هایی که ازدواج می کنند، زندگی شبیه به آنها دارند.

این خانم بعد از مرگ پدر و مادرش هم ازدواج نکرد و تا 74 سالگی در یک مزرعه کشاورزی می کرد تا این که توان کار کردن را از دست داد. در حال حاضر مقامات برای کمک به این خانم در جستجوی داماد بالای 100 سال هستند و از اقوام این خانم هم خواسته اند که اگر فرد مناسبی را پیدا کردند، دست به کار شوند.