آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۷۱۲
ورزش
۲۴
یادداشت شفاهی

منتظراعلام نظر سازمان بازرسی هستیم

سیروس عالمی

برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی به اعلام نظر نهایی سازمان بازرسی در خصوص مدیران دو شغله منوط است.

سازمان بازرسی کل کشور موضوع مدیران دو شغله در ورزش را به مجلس ارائه کرده و این موضوع از طریق مجلس در دست تحقیق و بررسی قرار دارد و برای برگزاری انتخابات فدراسیون ها منتظر اعلام نظر نهایی سازمان بازرسی و مجلس هستیم.

سازمان تربیت بدنی تا قبل از تعیین تکلیف در خصوص حضور مدیران دو شغله در ورزش و به ویژه در راس فدراسیون های ورزشی قادر به برگزاری و تعیین زمان برگزاری مجامع انتخابات فدراسیون های ورزشی نیست.

امور مجامع سازمان تربیت بدنی از هر نظر برای برگزاری انتخابات فدراسیون هایی که دوره چهار ساله آنها به اتمام رسیده آمادگی کامل دارد و هماهنگی های لازم با هیات های استان ها برای برپایی مجامع انجام شده و کماکان منتظر اعلام نظر قطعی و قانونی درباره مدیران دو شغله ورزشی هستیم.

درخصوص پایان دوره چهار ساله برخی فدراسیون های ورزشی هم باید بگویم تاکنون دوره ریاست 8 فدراسیون ورزشی به پایان رسیده و با توجه به نامشخص بودن زمان جدید برگزاری مجامع انتخابات این فدراسیون ها تا تعیین زمان جدید انتخابات، این قبیل فدراسیون ها به صورت سرپرست یا با روسای قبلی اداره خواهند شد.

وضعیت فعلی، سازمان تربیت بدنی و فدراسیون های ورزشی را در شرایط بلاتکلیف قرارداده و امیدوارم دستگاه های مرتبط هرچه سریع تر نسبت به روشن شدن وضعیت مدیران دوشغله در ورزش که روند منظم برگزاری انتخابات فدراسیون ها را دچار وقفه کرده به تصمیم گیری بپردازند.