آرشیو پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۷۱۴
ورزش
۲۴

ساکت: تبلیغات محیطی درآمدزا نیست

خبرگزاری فارس- مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: تبلیغات محیطی درآمدزا نیست و اعداد آن نیز بسیار پایین است.

محمدرضا ساکت پس از برگزاری انتخابات مجمع سازمان لیگ تاکید کرد که در عرصه فوتبال باید اقدامات اساسی در خصوص مردم غزه صورت گیرد.

وی اظهار داشت: محمد بن همام، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا روی این قضیه موضعگیری شفاف کرد. منطقی است که از سوی فدراسیون ایران از وی تقدیر شود؛ حتی رییس کنفدراسیون نیز احتمال جریمه شدنش از سوی فیفا را به جان خریده است. ما نیز باید اقداماتی در این زمینه انجام دهیم.

وی افزود: مدیران قصد دارند ارتباطات کوتاه شود و رسیدن به اهداف سریع تر انجام شود. در فدراسیون با برنامه ریزی هایی که انجام شده، ارتباطات را طولانی کرده و به آن اعتراض داریم. فدراسیون باید با دادن اختیاراتی به کمیته های مربوطه امکان دهد که مسائل سریع تر حل شود. محمدرضا ساکت راجع به بحث استقلال سازمان لیگ گفت: باید روی مساله اقتصاد و درآمدزایی فوتبال تمرکز داشته باشیم. سازمان لیگ باید در این زمینه خودکفا باشد تا بتواند استقلال کامل داشته باشد. مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان عنوان کرد: تبلیغات محیطی درآمدزا نیست و اعداد آن نیز بسیار پایین است. این بحث باید در سازمان لیگ با جدیت دنبال شود.

وی درباره حضور سپاهان در لیگ قهرمانان گفت: آمادگی کاملی برای این مسابقات داریم. کادر فنی و بازیکنان مشکلی در این زمینه ندارند و کادر فنی این مسائل را مورد پیگیری قرار داده و اگر نیاز باشد، اقدام خواهیم کرد. رسول خطیبی از جمله بازیکنانی است که مورد توجه فرهاد کاظمی است؛ اما برای انتقال از تیم اماراتی به ایران مشکل دارد. ساکت با اشاره به شرایط ورزشگاه فولاد شهر برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: شرایط برای میزبانی فراهم شده و فقط شاید در بخش نور ورزشگاه دچار مشکل شویم. برای رفع آن پیشنهاد دادیم که زمان بازی را زودتر تعیین کنند تا در این زمینه برای ما مشکلی به وجود نیاید.