آرشیو چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۸۸۴
صفحه آخر
۱۶

چهره ها

؟فیلم بعدی «وودی آلن» در نیویورک: وودی آلن فیلم کمدی «هر آنچه ثمربخش است» را به زودی در نیویورک جلوی دوربین خواهد برد. این فیلم داستان عشق مردی مسن و زنی جوان و مشکلاتی است که خانواده زن برای مرد ایجاد می کنند. در این فیلم قرار است بازیگرانی چون اد برگلی جر، پاتریشیا کلارکسون، لری دیوید و ایوان راشل وود ایفای نقش کنند.

؟محمد بهشتی مهمان برنامه «دو قدم مانده به صبح»: برنامه «دو قدم مانده به صبح» در برنامه امشب دوران مدیریت سینمایی محمد بهشتی را مورد بررسی قرار می دهد. این برنامه در سری برنامه های بررسی فعالیت های مدیریت مدیران سینمایی 30 سال انقلاب اسلامی، امشب با حضور کارشناس این برنامه فریدون جیرانی کارگردان سینما دوران مدیریت سینمایی «محمد بهشتی» را مورد بررسی قرار می دهد.

؟مل گیبسون هم تهیه کننده هم بازیگر: مل گیبسون بازیگر و کارگردان مطرح هالیوودی فیلم «سام و جرج» را برای اکران در سال 2010 میلادی آماده می کند. مل گیبسون علاوه بر تهیه کنندگی این پروژه سینمایی، به عنوان بازیگر نقش اول نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. «سام و جرج» براساس فیلمنامه یی از «ریچارد ونک» در ژانر جنایی مقابل دوربین می رود.