آرشیو چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۴۱۴۴
داخلی
۵

گزیده اخبار

کروبی: با خاتمی ائتلاف نمی کنم

حجت الاسلام مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اعلام این که در حال حاضر رئیس ستاد انتخاباتی من دکتر رهامی است گفت: این ستاد در حال شکل گیری است و اعضای آن نیز تا حدودی مشخص شده اند. کروبی درباره نامزدی خاتمی در انتخابات، اظهار داشت: قاعدتا من حضور دارم و خواهم داشت؛ حالاآقای خاتمی چه صلاح می داند، نمی دانم. با این شرایط راحتم و با خاتمی ائتلاف نخواهم کرد. دبیرکل حزب اعتماد ملی تصریح کرد: به نظر من تعدد نامزدها در عرصه انتخابات منجر به افزایش شور انتخاباتی خواهد شد.

انتقادهای میرحسین موسوی از خاتمی

خبرگزاری فارس گزارش داد، میرحسین موسوی در نامه ای نسبت به رفتار انتخاباتی خاتمی بشدت گلایه کرده است. موسوی خطاب به خاتمی نوشته است که چرا با وجود این که به شما گفتم احساس تکلیف می کنم اما قصد ندارم به این زودی اعلام نامزدی کنم و تا اردیبهشت باید منتظر ماند، در مورد من این گونه صحبت کردید و سریعا اعلام حضور کردید میرحسین موسوی و خاتمی یکی دو روز پیش نیز دیداری با هم داشتند. هنوز از سوی سید محمد خاتمی پاسخی به این نامه داده نشده است.

ائتلاف خوب اصلاح طلبان با حضور 3 کاندیدا!

معصومه ابتکار عضو شورای شهر تهران در خصوص عدم انصراف کروبی از انتخابات ریاست جمهوری و آیا این که با حضور خاتمی چالشی دیگر در اصلاحات بوجود می آید یا خیر گفت: طرح این مسائل یک مقدار زود است و به نظر می رسد ائتلاف خوبی بین اصلاح طلبان شکل گرفته باشد و در این بین هیچ کس برای مقاصد شخصی حضور نیافته است.

یک نامزد دیگر در اردوگاه اصلاح طلبان در راه است

محمد هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در بخشی از سخنان خود در پاسخ به سؤالی، از احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات آینده ریاست جمهوری خبر داد و گفت: هنوز در این خصوص تصمیم قطعی نگرفته ام. وی افزود: باید ببینیم آرایش سیاسی نیروها چگونه خواهد بود و برگزاری انتخابات چگونه مدیریت می شود.