آرشیو یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۷۳۹
حمل و نقل
۳۲

بهره برداری کامل خط 4 مترو تا پایان سال آینده

شهردار تهران از افتتاح کامل خط 4 مترو تا پایان سال آینده خبر داد و افزود: تونل خط 4 مترو در انتهای خیابان بسیج تا میدان آزادی حفر شده است و پایان سال آینده این خط از میدان کلاهدوز تا خیابان آزادی و صادقیه افتتاح خواهد شد.

به گزارش سما، دکتر محمد باقر قالیباف در مراسم افتتاح 110 پروژه عمرانی در منطقه 13 که با عنوان جشن شکوفایی در مجموعه کوثر برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: امروز همه ما در هر مسوولیتی که هستیم، وظیفه داریم آرمان های بلند امام (ره)و شهدا را پیگیری کنیم و در راه تحقق آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

شهردار تهران در ادامه از افتتاح میدان کلاهدوز تا پایان اسفند ماه امسال خبر داد و افزود: 22 سال قبل که وارد تهران شدم، قرار بود این میدان و همچنین میدان رسالت در مدت چند سال افتتاح شود، اما زمان گذشت و امروز این پروژه ها افتتاح خواهند شد.

قالیباف خاطر نشان کرد: احداث اتوبان شهید یاسینی نیز با سرعت در حال انجام است و اوایل سال آینده با وجود مشکلات زیادی که در رفع معارضان آن وجود داشت، افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: در انتهای خیابان پیروزی و در محدوده جنگ افزار نیز توافقات لازم انجام شده و قرار است تا همه این محدوده در اختیار شهرداری قرار گیرد که تا پایان سال این کار نیز انجام می شود و همچنین مراحل اداری آزادسازی خیابان های بن بست نیروی هوایی نیز با توافق صورت گرفته با نیروهای مسلح در حال انجام است.

قالیباف از افتتاح کامل خط 4 مترو تا پایان سال آینده خبر داد و افزود: تونل خط 4 مترو در انتهای خیابان بسیج تا میدان آزادی حفر شده است و پایان سال آینده این خط از میدان کلاهدوز تا خیابان آزادی و صادقیه افتتاح خواهد شد.

شهردار تهران با تاکید بر این که سعی داریم تا شهر را با سعی و خطا اداره نکنیم، تصریح کرد: باید سعی کنیم تا هم پرکار باشیم و هم با عقل و تدبیر عمل کنیم.