آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۲۵۰۷
ورزش
۱۸

50 ضربه شلاق به خاطر مرگ یک الاغ

گروه حوادث: مرد کشاورزی که به خاطر بی اجازه وارد شدن یک الاغ به مزرعه اش، این حیوان را با بنزین سوزانده بود، در شعبه 102 دادگاه مجتمع قضایی فسا محاکمه و به 50 ضربه شلاق تعلیقی محکوم شد.

به گزارش «جام جم»، چندی پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان فسا تماس گرفت و از سوختن یک الاغ به دست یکی از مزرعه داران خبر داد.

پس از این تماس، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه حوالی یک مزرعه عزیمت کردند و پی بردند جسد یک الاغ در آن حوالی افتاده است.

ماموران پس از بررسی جسد این حیوان، متوجه شدند که وی بر اثر سوختگی مرده است.

به این ترتیب، جستجو برای یافتن عامل حادثه را آغاز کردند و متوجه شدند یکی از کشاورزان باعث این حادثه شده است.

با مشخص شدن هویت مرد کشاورز، وی دستگیر شد و برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس شهرستان فسا انتقال یافت و در بازجویی های پلیسی، به سوزاندن الاغ اعتراف کرد.

مرد کشاورز - متهم - در اظهاراتش به پلیس گفت: در مزرعه ام کاهو و صیفی جات کاشته بودم و هر روز برای سرکشی مزرعه، چند ساعتی به آن محل می رفتم. روز حادثه متوجه الاغی شدم که داخل مزرعه شده و در حال خوردن کاهوست.

عصبانی شدم و یک بطری حاوی 2 لیتر بنزین را روی الاغ پاشیدم و او را سوزاندم و بعد این حیوان که در حال سوختن بود، پا به فرار گذاشت و سرانجام چند ساعت بعد متوجه شدم که الاغ سوخته و جسدش در حاشیه یک مزرعه افتاده است.

به دنبال اظهارات وی، پرونده با صدور قرار مجرمیت به دادگاه شعبه 102 دادگاه جزایی شهرستان فسا ارسال شد و قاضی دادگاه، مرد کشاورز را گناهکار شناخت و او را پس از محاکمه، به 50 ضربه شلاق تعلیقی به مدت 2 سال محکوم کرد.