آرشیو پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۱۹۳۱۵
حوادث
۱۵

ازدواج سمیر قنطار با مجری شبکه العالم

سمیر قنطار، آزاده لبنانی که بیش از 30 سال را در زندان های رژیم صهیونیستی گذرانده بود 2 روز پیش با «زینب برجاوی» مجری شبکه تلویزیونی العالم ازدواج کرد.

پایگاه خبری «عرب 48» گزارش داد: در این مراسم که روز یکشنبه در منزل پدری خانم «برجاوی» در منطقه «الجناح» برگزار شد، گروهی به نمایندگی از «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان، «امیل لحود» رئیس جمهور سابق لبنان و پسرش، پدر شهید «عماد مغنیه»، «وئام وهاب» از وزرای سابق لبنان و از اعضای برجسته ائتلاف هشتم مارس، «غسان بن جدو» رئیس دفتر شبکه خبری الجزیره قطر در بیروت، «طلال سلمان» سردبیر روزنامه «السفیر»، ابراهیم الامین» مدیر مسئول روزنامه «الاخبار»، «محمد برجاوی» نماینده سابق پارلمان لبنان و بسیاری از چهره ها و شخصیت های برجسته این کشور حضور داشتند.

گفتنی است «محمد رضا شیبانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت، «محمد بیشکر» مدیر برنامه شبکه العالم، «محمد صادق الحسینی» کارشناس مسائل لبنان نیز حضور داشتند.

«امیل لحود» طی سخنانی در این مراسم گفت: این مناسبت برای من بسیار عزیز است زیرا من «سمیر» را یکی از پسران خودم می دانم. امیدوارم عروس و داماد، زندگی خوشبختی داشته باشند.

شایان ذکر است این مراسم، فارغ از هیاهو و تزئینات برگزار شد و فقط عکس و پوسترهایی از سید حسن نصرالله و شهید عماد مغنیه بر دیوارهای منزل پدری عروس دیده می شد.