آرشیو شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۱۷۶۸
خبر
۲
احزاب و تشکل ها

مذاکره خاتمی و کروبی درباره انتخابات

سیدمحمد خاتمی عصر روز پنج شنبه هفته گذشته به ملاقات مهدی کروبی رفت تا ضمن تجدید دیدار به مناسبت سال نو، با دبیرکل حزب اعتمادملی در جهت جلوگیری از اختلاف بین اصلاح طلبان و تشتت آرا گفت وگو کند.

به گزارش پایگاه خبری «موج سوم» این دیدار که نخستین دیدار طرفین بعد از انصراف سیدمحمد خاتمی از کاندیداتوری بود در جهت تلاش های سیدمحمد خاتمی برای اجماع میان اصلاح طلبان و در دست گرفتن مدیریت انتخابات در جناح اصلاح طلب بوده است. محمد علی ابطحی که در این دیدار حضور داشت پس از پایان دیدار درباره محورهای مطرح شده به پایگاه خبری «سحام نیوز» گفت: دیدار آقایان خاتمی و کروبی دیدار نوروزی بود و طبعا با توجه به حساسیت شرایط فعلی و اینکه جناب آقای کروبی یکی از دو کاندیدایی هستند که در جبهه اصلاحات آمادگی خود را برای نامزدی ریاست جمهوری اعلام کرده اند، موضوع انتخابات محور اصلی بحث بود.

وی افزود: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تاکید بر حضور هرچه گسترده تر مردم در پای صندوق های رای از محورهای دیگر گفت وگوی آقایان خاتمی و کروبی بود و آنان بر همکاری همه جبهه اصلاح طلبان و جلوگیری از تخریب و توجه هواداران در جهت همدلی درون جبهه اصلاحات تاکید کردند. همچنین هفته آینده، رییس دولت اصلاحات با مهندس میرحسین موسوی در همین راستا دیدار می کند.