آرشیو یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۶۶۷۶
صفحه اول
۱

صیاد شیرازی یک ارتشی، بسیجی و سپاهی کامل بود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتشار پیامی 22 فروردین سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی را گرامی داشت و تاکید کرد این شهید والامقام خصائل و ویژگی های یک ارتشی، بسیجی و سپاهی کامل را در خود جمع کرده بود.

به گزارش مهر، سردار مصطفی محمدنجار در این پیام خود با اشاره به سوابق انقلابی و حضور موثر شهید صیاد شیرازی در دفاع مقدس یادآور شده است: او سرباز فداکار امام، فرزند رشید ملت، اسوه پایداری و مقاومت و از نامداران و قهرمانان سربلند دفاع مقدس در برابر خصم زبون بود.

وزیر دفاع در ادامه قاطعیت، شجاعت، نظم، ساده زیستی، انس دائمی با قرآن و نجوا و راز و نیاز شبانه با یگانه هستی را از خصوصیات و ویژگی های شهید صیاد شیرازی خوانده و تاکید کرده است: امروز قلب تاریخ دفاعی کشور با موشک پیشرفته صیاد که به نام آن شهید والامقام نام گرفته است، می تپد و متخصصان و نخبگان صنعت دفاعی با الهام از راه و روش و روح بلند معنوی این شهید گرانقدر، هر روز افتخار دیگری برای ملت ایران به ارمغان می آورند. سردار نجار ترور شهید صیاد شیرازی را لکه ننگی بر دامن منافقین و حامیان آنان و نشان دیگری از مظلومیت ملت ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم دانست.