آرشیو یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۶۶۷۶
سیاسی
۲

کروبی: موسوی را برای حضور در انتخابات تشویق کردم

دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: من با هیچ کسی قرار داد ندارم و وعده ای هم از کسی دریافت نکرده ام. آقای خاتمی بنا به نظر خود کنار رفتند و در دیداری که با آقای موسوی داشتم وی را برای حضور در انتخابات تشویق کردم.

به گزارش فارس از زنجان، حجت الاسلام مهدی کروبی در دانشگاه زنجان در پاسخ به پرسش نماینده بسیج دانشجویی مبنی بر اینکه شما همیشه از معیشت مردم حرف می زنید چرا زمانی که جزء مسئولان رده بالای کشور بودید پول های 100 میلیون تومانی گرفتید، اظهار داشت: دریافت پول از کسی که هیچ ادعایی ندارد اشکال ندارد پول را آن زمان گرفتیم هزینه کردیم این حرف ها کهنه شده است حرف های جدید بزنید. وی در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه شایع شده است جریان اصلاحات پیشنهاداتی داده است تا به نفع موسوی کنار بروید، تصریح کرد: من با هیچ کسی قرار داد ندارم و وعده ای هم از کسی دریافت نکرده ام آقای خاتمی بنا به نظر خود کنار رفتند و در دیداری که با آقای موسوی داشتم وی را برای حضور در انتخابات تشویق کردم.

وی با بیان اینکه قانون اساسی میثاق ملی و حاصل فداکاری و شهادت جوانان این سرزمین است، ادامه داد: باید تلاش کنیم همه اصول قانون اساسی اجرا شود چرا بعضی از اصول آن به خوبی اجرا نشده است.