آرشیو چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۴۲
اخبار کشور
۲

سازمان مجاهدین:

کروبی کنار می کشد

یک عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین از کناره گیری کروبی از صحنه انتخابات در آینده خبر داد.

عبدالله ناصری در مورد موضع سازمان مجاهدین نسبت به کاندیداتوری دبیرکل حزب اعتماد ملی در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری گفت: کروبی از قبل به مردم قول داد که برای انسجام اصلاح طلبان تلاش خواهد کرد و هنوز هم به این قول خود اعتقاد دارد و پیش بینی می شود که در نهایت از صحنه انتخابات کنار خواهد رفت.

این عضو سازمان مجاهدین در گفت وگو با شبکه خبر دانشجو با اشاره به حمایت مشارکت و مجاهدین از میرحسین موسوی افزود: تقریبا نگرانی ها در مورد کاندیدای اصلاح طلبان برطرف شده است.

مخالفان کروبی بیراهه می روند

در حالی که مشارکت و سازمان مجاهدین با استفاده از ابزار گوناگون سعی به متقاعد کردن کروبی برای کناره گیری از صحنه دارند، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در واکنش به این تلاش ها گفت حمایت آنها از موسوی با رویکرد مقابله با کروبی تاثیرگذار نخواهد بود.

حسین کریمیان تاکید کرد حمایت این دو گروه از میرحسین موسوی تنها جنبه تاکتیکی دارد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی نیز با انتقاد از مواضع برخی گروه های اصلاح طلب گفت: تحلیل میزان آرای کروبی غلط است. این تحلیل راه به جایی نمی برد و افراد و تشکیلاتی که تصور می کنند کروبی رای ندارد و از وی حمایت نمی کنند به بیراهه می روند.

اسماعیل گرامی مقدم تاکید کرد: آنهایی که با تخریب مانع پیروزی کروبی در گذشته شدند باید از هواداران عذرخواهی کنند. آنها اکنون نیز این تخریب را ادامه می دهند که کروبی باید انصراف بدهد و این با وضعیت رای مشخصی که کروبی دارد اصلا امکان پذیر نیست.