آرشیو یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۶۶۸۸
شهرستان ها
۱۶

همزمان با سال اصلاح الگوی مصرف

برگزاری نشست هم اندیشی هیئت مدیره شرکت گاز خراسان جنوبی با مدیران مسئول مطبوعات محلی

مشهد - خبرنگار رسالت:

در اولین ماه از سال اصلاح الگوی مصرف و با هدف شناسایی و احصای خواسته ها و انتظارات مردم و لحاظ نمودن انتظارات دارای اولویت در برنامه ریزی مدون به منظور ارائه خدمات مطولب به شهروندان شهرهای استان خراسان جنوبی نشست هم اندیشی مدیران ارشد جامعه مطبوعاتی و رسانه ای استان و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان خراسان جنوبی در محل این شرکت برگزار گردید.

حسن افتخاری در این نشست اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای بیرجند و قاین از نعمت گاز برخوردار می باشند و اجرای شبکه تغذیه و توزیع در شهرهای فردوس، اسلامیه، بشرویه، نیمبلوک، خضری و ارین شهر نیز در حال اجرا می باشد که در مجموع بالغ بر 80 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد. وی همچنین افزود اجرای شبکه تغذیه و توزیع شهرهای سرایان، آیسک، سه قلعه و خوسف نیز در نیمه اول سال جاری آغاز می گردد.مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان داشت: اکنون 422 کیلومتر خط اصلی انتقال به قطر 30 اینچ و بالغ بر 800 کیلومتر خطوط انتقال فرعی و شبکه و تغذیه در استان اجرا شده است. وی در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی به مرکز استان اظهار نمود تاکنون 100 درصد عملیات اجرایی خطوط انتقال شهر بیرجند و 99 درصد خطوط توزیع در معابر شهری بیرجند اجر شده است و کار نصب انشعابات نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: در سال گذشته بالغ بر 12000 انشعاب در استان نصب شده و تا پایان امسال نیز بالغ بر 95درصد منازل شهرهای بیرجند و قاین نصب و این دو شهر به عنوان شهر سبز معرفی خواهند شد.

وی اظهار داشت: در سال گذشته 273 اشتراک رایگان برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و 146 انشعاب رایگان نیز به جانبازان بالای 25 درصد واگذار شده است.

در ادامه این جلسه مدیران مسئول و نمایندگان جراید استان و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند به طوری که نقطه نظرات ارائه شده بیانگر رضایت مردم از عملکرد شرکت گاز استان می باشد.