آرشیو پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۶۷
اخبار ورزشی
۱۳

دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا

تیم 4نفره ایران به چین رفت

تیم چهار نفره دوومیدانی ایران دیشب ایران را به مقصد چین ترک کرد، تا از روز دوم خرداد در رقابت های جایزه بزرگ آسیا شرکت کند.

رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در سال 2009، از روز دوم خرداد ماه با حضور بیش از دویست دوومیدانی کار از 21کشور آسیا در شهر سوژو کشور چین آغاز می شود. در این رقابتها قرار است سجاد مرادی در 800متر، حمید نودهی در پرتاب وزنه، امین حسین زاده در پرش ارتفاع و لیلارجبی در پرتاب وزنه به عنوان نماینده ایران شرکت کنند. سرپرستی این تیم برعهده محمدصادق داداشی، دبیر فدراسیون ایران و فتح الدین بن عاشور هم به عنوان مربی تیم را همراهی می کند.

مرحله نخست این رقابت ها در شهر سوژو و در روز دوم خردادماه خواهد بود پس از آن ورزشکاران به شهر کونشان خواهند رفت تا در روز ششم خردادماه مرحله دوم این رقابت ها را برگزار کنند. مرحله سوم و آخر این رقابت ها نیز روز نهم خردادماه در هنگ کنگ خواهد بود. البته بنابر اعلام محمد صادق داداشی به علت صادرنشدن روادید هنگ کنگ تیم ایران اجازه شرکت در سومین مرحله مسابقه ها را ندارد. دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد علت های اعزام نشدن مهاجر شجاعی و شاهرخی به این رقابت ها گفت: احسان مهاجرشجاعی طی درخواستی از فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده که مصدوم است و توان حضور در این رقابت ها را ندارد.