آرشیو چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۶۷۱۵
شهرستان ها
۱۶

مدیر کل صدا و سیمای جنوب غرب کشور:نقش صدا وسیما در انتخابات اساسی است

آبادان- خبرنگار رسالت:

صدا وسیما مرکز آبادان در انتخابات نقش اساسی را جهت حضور پر شور مردم ایفا خواهد کرد. مدیر کل صدا و سیمای جنوب غرب کشور با اعلام این مطلب گفت: تمام توان خود را برای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات به کار گرفته ایم تا بتوانیم به کمک مسئولین و مردم انتخاباتی در حد و اندازه ایران اسلامی بر پا کنیم.

امیر حائری اضافه کرد: تاکنون بیش از یک هزار و 747 دقیقه برنامه انتخاباتی در قالب های گوناگون نماهنگ، میزگرد، عصرگاهی، میانبرنامه، ترکیبی، گزارش ترکیبی و اخبار از واحدهای صدا - سیما و خبر پخش شده است همچنین این مرکز پخش 56 مورد زیرنویس انتخاباتی و ارسال افزون بر 50 خبر مکتوب به بخش های شبکه سراسری از نیمه اسفند گذشته تاکنون به سرانجام رسانده است.

حائری ادامه داد: صدای مرکز در این مدت هزار و 325 دقیقه و سیما هم 137 دقیقه برنامه پخش کرده است و پخش بیش از 41 دقیقه برنامه نماهنگ و 244 دقیقه اخبار محلی از جمله برنامه های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز آبادان می باشد. مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان تصریح کرد: پخش این برنامه ها از این پس روند افزایشی خواهد داشت به طوری که تا روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افزون بر شش هزار و 616 دقیقه برنامه پخش خواهد شد.