آرشیو دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۷۵
اخبار کشور
۲

کروبی:آراء من از موسوی بالاتر رفته است

مهدی کروبی گفت: آراء من از موسوی بالاتر رفته است.

دبیر کل حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سوال که براساس برخی نظرسنجی ها آرا شما نسبت به کاندیدای دیگر اصلاح طلب بالاتر است خاطرنشان کرد: بله اینطور است، نمی دانم علت افزایش آرا من در این مدت ناشی از چیست اما به نظر می رسد رشد این آرا به دلیل معرفی برنامه هاست که از سوی تیم کاری من صورت پذیرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیش بینی من بر این است که آنچه در انتخابات مهم است، اصل شرکت حداکثری است و به نظر می رسد که چنین شور انتخاباتی در این دوره صورت خواهد گرفت، اما این که چه کسی پیروز میدان انتخابات خواهد شد نمی دانم.

این کاندید ریاست جمهوری همچنین درباره مناظره بین نامزدها گفت: برگزاری مناظره ها بین کاندیداهای ریاست جمهوری در جو بسیار سالم و دوستانه انجام خواهد پذیرفت هر چند این امکان وجود دارد که در برخی از مسائل اختلاف نظری داشته باشیم اما مناظره ها به صورت منطقی و بدون هرگونه جانبداری صورت خواهد گرفت.

مهدی کروبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با همه کاندیداها در مناظره مستقیم وارد چالش خواهید شد؟ گفت: من به شخصه آمدم تا در یک مناظره بدور از هرگونه جانبداری و در فضایی دوستانه با سایر کاندیداها به بحث و گفتگو بپردازم هر چند این امکان وجود دارد که اختلاف نظری در بین مباحث وجود داشته باشد و برخی ها موافق نظرات ما نباشند اما مناظره ها به طور منطقی صورت خواهد پذیرفت.