آرشیو چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۵۸۰
حوادث
۱۹

عروس 36 ساله پدر و مادر همسرش را کتک زد

گروه حوادث: پرونده عروسی که برای سکونت در منزل پدر و مادر همسرش، آنها را با چاقو مجروح کرده بود، پس از محکومیت صبح دیروز در اجرای احکام بررسی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از شعبه اجرای احکام دادسرای ناحیه 16 بعثت، چندی پیش ماموران انتظامی در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در جنوب تهران، برای بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام شدند.

بنابراین گزارش، ماموران پس از مراجعه به محل با مشاهده پیرزن و پیرمردی که بشدت مجروح شده بودند، آنها را به بیمارستان منتقل و عروس خانواده به دادگاه احضار شد.

این گزارش حاکی است، افسانه 36 ساله که در پرونده طرف شکایت همسر و خانواده اش قرار گرفته بود، به جرم خود مبنی بر ضرب و جرح عمدی پدر و مادر همسرش اعتراف و عنوان کرد: با این کار زحمات همسرم را جبران کردم.

ماموران پس از اعترافات مقدماتی، وی را همراه پرونده به مرجع قضایی منتقل کردند که وی در بازجویی های به عمل آمده دوباره به جرم خود اعتراف و دلیل اتهامش را این چنین بیان کرد: 15 سال پیش با حسن ازدواج و در این مدت به خاطر این که او مرد بی اراده ای بود، در سختی های فراوان و در خانه های اجاره ای با وضعیت نامناسب زندگی کردم و حرفی نزدم تا این که پدرش منزل مسکونی اش را تخریب و به چند واحد تبدیل کرد هر چه به همسرم می گفتم برای زندگی به یکی از طبقات منزل پدرش برویم، می گفت مادرش دوست ندارد فرزندانش اطرافش باشند به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم با آنها صحبت کنم و وقتی با مخالفت آنها مواجه شدم، با مشت و لگد و چاقو به جانشان افتادم و آنها را کتک زدم.

پرونده متهمه پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شد که نامبرده بنابر رای صادره از سوی قاضی دادگاه عمومی و جزایی به اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی محکوم شد.