آرشیو چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۵۸۰
ورزش
۱۸

پرسپولیس از دیدار خانگی هم محروم شد

بازگشت کاشانی؛ آغاز تغییرات

گروه ورزش: گره کور بحران های پرسپولیس طی ماه های گذشته، ایجاد تغییرات بزرگ در این باشگاه پرهوادار را اجتناب ناپذیر کرده و در همین مسیر، دیروز علی آبادی طی حکمی حبیب کاشانی (مدیرعامل پیشین) را به این باشگاه بازگرداند.

بازگشت کاشانی به پرسپولیس، فعلادر قالب عضویت در هیات مدیره است و هنوز عنوان مدیرعاملی به وی بازنگشته است، ولی این پست نیز چندان از دستان حاج حبیب دور نیست.

روابط بسیار نزدیک کاشانی و استیلی در کنار خبرهای روز گذشته مبنی بر بازگشت سعیدلو، کاشانی و هدایتی و حمید استیلی به پرسپولیس، حالااحتمال معرفی حمید استیلی را به عنوان سرمربی باشگاه محتمل تر از قبل هم کرده است؛ چون مدیریت کاشانی بدون مربیگری استیلی امری بسیار بعید به نظر می رسد. این در شرایطی است که دیروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این باشگاه را به دلیل تخلف هوادارانش در دیدار با تیم های بنیادکار ازبکستان و الشباب عربستان، از نخستین دیدار خانگی بعدی محروم کرد و این مسابقه باید در شهری بجز تهران برگزار شود. همچنین کمیته انضباطی به همان دلیل، تا زمانی نامشخص، لیدرهای هوادار باشگاه را هم از حضور در ورزشگاه ها محروم کرد.

مسلم است، هرچه سریع تر باید تکلیف مدیریت پرسپولیس روشن شود تا کادر مدیریتی جدید بتواند در اسرع وقت کادر فنی خود را مشخص کند و با بازیکنان مورد نیاز خود قرارداد ببندد و از همه مهم تر، برنامه های آماده سازی تیم دچار لطمه نشود. سال گذشته، آنقدر همه چیز در پرسپولیس به تعویق افتاد که حتی مربیان بین المللی هم قادر به رفع مشکلات ناشی از آماده سازی دیرهنگام و ناکافی این تیم پرهوادار نشدند.