آرشیو شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۸۲۶
بازرگانی
۵

از نمایشگاه

260 شرکت به دو نمایشگاه در مشهد رفتند

پنجمین نمایشگاه بین المللی «صنعت آب و فاضلاب و صنایع وابسته» همزمان با «چهارمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی» با نام انرژی افتتاح شد.

به گزارش «مهر» در مشهد، در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب و صنایع وابسته 130 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند که 120 شرکت از استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، خوزستان و سیستان و بلوچستان به همراه 10 نمایندگی شرکت های خارجی از کشورهای روسیه، کانادا، ترکیه، چین، کره جنوبی، ایتالیا و آلمان در این نمایشگاه به ارائه توانمندی های خود در این نمایشگاه پرداخته اند.

همچنین به طور همزمان، چهارمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی با حضور 130 شرکت کننده داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه 110 شرکت داخلی از استان های تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خوزستان و نیز 20 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، لهستان، کره جنوبی، انگلیس، ترکیه و چین حضور دارند.

نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون در ملایر

نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی از 31 خرداد، 5 تیر ماه 1388 در شهرستان ملایر برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی نماگران پرشین در این باره گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های نمایشگاه ها معمولاکاهش هزینه های جست وجو برای یافتن کالایا دسترسی به اطلاعات است که در دنیای امروز به اندازه مبادله کالادارای ارزش و اعتبار است.

علی اردلان افزود: در این نمایشگاه برخی تولیدکنندگان بازار مبل یافت آباد تهران و واحدهای تولید کننده بومی و همچنین شرکت های در زمینه فرش دستباف از شهرهای تبریز، یزد، بوکان، تکاب و شاهین دژ حضور خواهند داشت.