آرشیو شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۸۲۶
بانک و بیمه
۱۲

مدیرعامل صندوق تعاون:

سیر تاسیس بانک توسعه تعاون با کندی روبه رو است

مدیرعامل صندوق تعاون گفت: بیش از یک سال از ارائه طرح بانک توسعه تعاون گذشته است، اما عملیاتی شدن این طرح در جریان رسیدگی با کندی روبه رو است و تسریع در بررسی مباحث مربوط به این طرح راه گشای حل بسیاری از معضلات بخش تعاون خواهد بود. ماشاءا... عظیمی در گفت وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: بیش از یک سال از ارائه طرح بانک توسعه تعاون گذشته و در این مدت با تلاش های صورت گرفته اساسنامه بانک توسعه تعاون آماده و برای بررسی های نهایی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در عین حال این طرح با کندی در جریان رسیدگی روبه رو است که تسریع در بررسی مباحث مربوط به این طرح راه گشای حل بسیاری از معضلات بخش تعاون خواهد بود.

عظیمی گفت: به رغم تمام مشکلات پیش آمده در شهر تهران، موسسه اعتباری بخش تعاون سعی در پیگیری و ارائه مطلوب خدمات به تعاونی های سراسر کشور در جهت برطرف کردن معضلات پیش رو داشته و در این زمینه نهایت تلاش خود را می کند.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات 60 میلیارد تومانی به تعاونگران سراسر کشور در سال جاری خاطرنشان کرد: صندوق توسعه تعاون یک نهاد مردمی است و تمام تلاش موسسه اعتباری تعاون در جهت حل مشکلات مردم خواهد بود.

وی افزود: صندوق در هیچ شرایطی در این مسیر کوتاهی نداشته و نخواهد داشت، بنابراین این بخش در جهت برون رفت اقتصاد کشور از معضلات حاکم بر اقتصاد جهان و اعتلای جایگاه تعاون در اقتصاد ملی تمام تلاش خود را مبذول دارد.