آرشیو دوشنبه ۸ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۸
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

سلطنت طلبان: موسوی شیر است!

یک عنصر ضدانقلاب و سلطنت طلب مقیم سوئد با بیان اینکه هدف اغتشاشات اخیر براندازی جمهوری اسلامی است نه اعتراض به نتیجه انتخابات، تاکید کرد: موسوی ناخواسته به جایی پرتاب شده که خود نیز هرگز گمان نمی برد.

به گزارش سایت ضدانقلابی سکولاریسم نو، امیر سپهر می نویسد: موسوی اکنون بر سر یک دو راهی است. یک راه این است که او هم خواستار سرنگونی تام و تمام نظام شود و با شرافت]؟![بمیرد و راه دیگر سازش است. آنچه ما می خواهیم یک سیستم سکولار تمام عیار پس از 14 قرن اسلام و راه بندان هزار و چهار صد ساله است(!)

این عنصر ضدانقلاب افزود: نباید خیال کرد غایت مطلوب مخالفان، تجدید انتخابات مسخره و نشاندن موسوی بر جای احمدی نژاد است. این حرکت، محصول نه سی سال بلکه هزار و چهارصد سال مبارزه ما با جهل و خرافه است.

این عنصر ورشکسته پس از آن که عقده های خود را علیه دینداری ملت ایران خالی کرد، با لحنی متناقض و منافقانه نوشت: موسوی به راستی در محاصره است و حتی اگر از او پشتیبانی نمی کنیم، نباید تضعیفش کنیم تا روشن شود اوضاع از چه قرار است. اصولا در حال حاضر باید گام به گام و بسیار هوشیارانه پیش برویم و سخن بگوییم چون این نهال کوچک و کم جانی است که کوچک ترین تندبادی- یعنی هرگونه تندروی- آن را از جای کنده و ریشه اش را خشک خواهد کرد. برای مثال کافی است در تجمع بعدی فقط صد نفر به یکباره شعار سرنگونی بدهند، در این صورت تردید نداشته باشید که حرکت سرکوب و جنین در نطفه خفه خواهد شد و امیدها بر باد خواهد رفت. ما خواهان سرنگونی کامل هستیم اما فعلا چاره ای جز دست به عصا راه رفتن نیست. باید اجازه داد این نهال ریشه دار شود.»