آرشیو دوشنبه ۸ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۸
حوادث
۱۵

9 نفر طی دو حادثه رانندگی در زنجان کشته شدند

در اثر واژگونی یک دستگاه زانتیا پنج سرنشین آن کشته و زخمی شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر ضمن اعلام خبر فوق در تشریح سانحه گفت: شب گذشته ماموران کلانتری 12شهرستان ابهر از واژگونی منجر به آتش سوزی یک دستگاه خودرو در جاده فرعی «روستای قره بلاغ» مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ اکبر کنعان افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری زانتیا که از سمت ابهر به سمت روستای قره بلاغ در حرکت بوده از مسیر خود منحرف و واژگون می شود که در این حادثه خودرو دچار حریق شده و متاسفانه 3تن از سرنشینان این خودرو به علت شدت سوختگی در دم جان خود را از دست داده و راننده خودرو و یک سرنشین دیگر جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین گزارش دیگری به نقل از ایرنا حاکی است حادثه دیگری در محور آزادراه زنجان- قزوین منجر به کشته شدن 6 نفر شد.

فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: این حادثه روز شنبه در کیلومتر 100 اتوبان زنجان- قزوین و بر اثر برخورد دو دستگاه سواری، به وقوع پیوست.

به گفته سرهنگ عزت الله رشیدیان در اثر این حادثه دو سرنشین سواری پژو 405 و دو سرنشین پژو پارس، به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان، اظهار داشت: متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات مصدومین منجر به نتیجه نشد و دو نفر از آنان نیز در بیمارستان فوت کردند.

وی، با بیان اینکه بعضی از رانندگان بدون توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، سبب بروز حوادث ناگوار برای خود و دیگران می شوند، از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد جهت حفظ جان خود و دیگران، حتما به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کرده و با ماموران پلیس راه همکاری کنند.