آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۶۷۶۰
سیاسی
۳

سردار حجازی: هر جا رد پای بیگانه پیدا شود سپاه حضور مقتدرانه خواهد داشت

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه نا امنی هایی که با دستور و خواسته بیگانگان صورت می گیرد، تنها یک امر انتظامی نیست گفت: هر جا رد پای بیگانه پیدا شود سپاه هم در آنجا حضور مقتدرانه خواهد داشت. به گزارش مهر، سردار سید محمد حجازی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز در همایش پاسداران اهل قلم ابراز امیدواری کرد که اخلاق پاسداران به حضرت امام حسین (ع) نزدیک تر شود.وی با اشاره به عرصه های فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: محدوده فعالیت سپاه و پاسداری از انقلاب به یک جغرافیای مشخص محدود نمی شود و در هر حوزه ای که تهدیدی متوجه نظام باشد ماموریت سپاه در آن حوزه تعریف خواهد شد.

سردار حجازی با بیان اینکه حوزه ماموریت سپاه متناسب با عرصه تهدید شده توسط دشمن تعریف می شود، ادامه داد: نباید از یاد ببریم که عرصه پاسداری منحصر به یک نوع تهدید خاص نیست، بلکه هر عرصه ای که قرار باشد نظام در آن مورد تهدید واقع شود سپاه به آن وارد شده و به مقابله با دشمن خواهد پرداخت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به مسائل اخیر در کشور، پس از انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: در همین قضایای اخیر و مسائلی که در کشور رخ داد جدای از مباحث عمومی و مردمی مربوط به انتخابات حوادث در مواردی از مدار رقابت عادی انتخاباتی خارج شد و عده ای در پی سوء استفاده از احساسات مردم برآمدند.

وی با بیان اینکه برخی جریانات تلاش داشتند در حوادث اخیر با سوء استفاده از احساسات مردم نا امنی را گسترش داده و آن را مقدمه دخالت بیگانگان قرار دهند، گفت: عده ای سعی داشتند آرام آرام با توسعه نا امنی ها کشور را با یک بحران سراسری روبرو کنند و کیست که نداند بخشی از اتفاقات مربوط به این موضوع از جمله حمله به اموال عمومی یا آتشزدن ها به طور کامل در چارچوب خواسته دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بود.