آرشیو یکشنبه ۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۶۷۶۰
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تهران - بازنشسته کشوری: در شرایطی که هنوز مطالبات بازنشستگان قبل از سال 79 پرداخت نشده است، معلوم نیست اجرای طرح پرداخت وام ودیعه مسکن به بازنشستگان کشوری چه معنایی دارد؟

بیننده تلویزیون: با اینکه مردم بارها از طریق روزنامه ها به سریالهای گریه آور تلویزیونی اعتراض کرده اند، گویا صدا و سیما چشم و گوش خود را بر روی این اعتراض ها بسته است و همچنان با نمایش سریالهای مملو از مرگ و میر و قتل و جنایت و بیمارستان و گورستان برتضعیف روحیه مردم اصراردارد که معلوم نیست دلیل آن چیست؟

تهران - یک شهروند: به عنوان یک ایرانی درگذشت مرحومه خانم فرخ لقا هوشمند هنرمند قدیمی سینما تئاتر و تلویزیون را به ملت هنردوست ایران و خانواده آن مرحومه تسلیت می گویم.

تهران - یک شهروند: در روز جهانی «ماما» در سال 87 به عنوان مامای پیشکسوت از تهران انتخاب شدم که به توصیه سازمان نظام پزشکی و مجوز وزارت بهداشت و درمان قرار شد به عنوان تشویق به سفر حج عمره اعزام شوم، اما به رغم تمامی پیگیری ها سعادت عزیمت به سفر معنوی حج هنوز نصیبم نشده است. حال پس از گذشت یکسال و چند ماه اگر امکان سفر حج برایم وجود ندارد در سن هفتاد سالگی بهتر است معادل هزینه آن را به صورت نقدی به من بپردازند تا آن را هزینه زندگی ام کنم.

تهران - یک شهروند: از کارمندان قراردادی سازمان فنی حرفه ای تهران هستم با اینکه ما هم مانند کارکنان رسمی برای سازمان یاد شده، فعالیت می کنیم و به طور کلی از کارمندان دولت محسوب می شویم از مزایایی که به همکاران رسمی مان تعلق می گیرد محروم هستیم. سوال اینجاست که آیا دولت برچنین تبعیضی میان ما صحه گذاشته است، یا سازمان فنی حرفه ای اعمال سلیقه می کند؟

فرهنگی بازنشسته: مسئولان سهام عدالت دو هفته پیش وعده داده بودند که سود سهام عدالت فرهنگیان پرداخت خواهد شد. از آنجا که پس از دادن این وعده، توفان و گردوخاک شدیدی در کشور به پاخاست، نکند این توفان سود سهام فرهنگیان را با خود برده باشد و کسی خبر ندارد؟