آرشیو دوشنبه ۵ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۶۷۶۱
شهرستان ها
۱۶

رئیس صندوق مهر رضا عنوان کرد: پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به 335 نفر در بناب

بناب-خبرنگاررسالت:

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) همزمان با سومین سالگرد تاسیس این صندوق گفت: از بدو تاسیس صندوق تاکنون یک میلیارد و 348 میلیون تومان به 335 نفر در بناب وام خود اشتغالی پرداخت شده است.

حسن کوفه ای که در مراسم نمادین افتتاح سه طرح خوداشتغالی صندوق مهر رضا در بناب و با حضور بخشدار مرکزی، مسئول اداره تعاون و بهزیستی و جمعی دیگر از اهالی سخنرانی می کرد افزود: با این مقدار اعتبار برای نزدیک به 500 نفر اشتغال ایجاد شده است و این وام ها در زمینه دامداری، کشاورزی، صنعتی، خدماتی و... عرضه شده است.

وی با بیان این که یک میلیارد و 100 میلیون تومان نیز در بخش وام ازدواج برای 8109 نفر پرداخت شده است، تصریح کرد: در سومین سالگرد تاسیس صندوق مهر امام رضا (ع) در بناب 65 طرح خوداشتغالی به بهره برداری رسید.

بخشدار مرکزی بناب نیز در این مراسم با بیان اینکه سیاست دولت در زمینه اعطای وام خوداشتغالی قابل تحسین است گفت: به منظور جلوگیری از بیکاری در بین جوانان اقداماتی از این دست بسیار موثر است و باعث کسب درآمد برای خانواده ها می شود.اسماعیل آذریان توجه به اشتغال و ازدواج را در دولت نهم با اهمیت برشمرد و تاکید کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) فعالیت بسیار خوبی در راستای اعطای وام های خوداشتغالی و ازدواج در بین جوانان انجام داده است که شاهد آثار آن هستیم.